مدافع شالكه در آستانه انتقال به ليورپول

به مرجع تحليلي اخبار شهري خوش آمديد

مدافع شالكه در آستانه انتقال به ليورپول

۲۷ بازديد

به گزارش مجله رز آژانس ؛ به گفته كلرادو و مهاجم بلژيكي بلوز ، كتابهايي كه وضعيت را كنترل مي كنند محافظ اشعه كاباك شاهزاده ترك برخي آماده هستند تا انتقال ديويك را در ژانويه امضا كنند. بازيكنان اشتباه كلي پي در پي اين فصل انتخاب يورگن كلوپ در تيم را دشوار كرده اند ، …

مدافع شالكه در آستانه انتقال به ليورپول https://rosemag.ir/2020/12/23/مدافع-شالكه-در-آستانه-انتقال-به-ليورپو/ مجله رز Wed, 23 Dec 2020 01:14:33 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2020/12/23/مدافع-شالكه-در-آستانه-انتقال-به-ليورپو/ به گزارش مجله رز آژانس ؛ به گفته كلرادو و مهاجم بلژيكي بلوز ، كتابهايي كه وضعيت را كنترل مي كنند محافظ اشعه كاباك شاهزاده ترك برخي آماده هستند تا انتقال ديويك را در ژانويه امضا كنند. بازيكنان اشتباه كلي پي در پي اين فصل انتخاب يورگن كلوپ در تيم را دشوار كرده اند ، …

به گزارش مجله رز آژانس ؛ به گفته كلرادو و مهاجم بلژيكي بلوز ، كتابهايي كه وضعيت را كنترل مي كنند محافظ اشعه كاباك شاهزاده ترك برخي آماده هستند تا انتقال ديويك را در ژانويه امضا كنند.

بازيكنان اشتباه كلي پي در پي اين فصل انتخاب يورگن كلوپ در تيم را دشوار كرده اند ، به ويژه در خط دفاعي ، آلماني باعث شده يك مدير ارشد در يك باشگاه جديد در ژانويه براي امضاي شكايت اقدام كند.

در 20 سال كاباك ، كه تا سال 2024 با شالكه قرارداد دارد و همچنين در كهكشاني پاريس بازي كرد. كه در به ثمر رساندن سه گل در آبي پوشان 31 بازي انجام داده است ، با به ثمر رساندن گل و گل.

255 252

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.