خطر كرونا براي مبتلايان چاقي / كاهش اثربخشي واكسن در اين افراد

۲ بازديد

با اشاره به چاقي و اضافه وزن ، نقش تشديد علائم بيماري عروق بيماري كرونا قلب و اثربخشي واكسن ، و صحبت از اضافه وزن وزارت بهداشت توصيه كرد كه از خوردن شيريني ، شكلات و آجيل در نوروز خودداري شود. به گزارش مجله رز ، دكتر. Simasadat ماه ها مي گذرد ، با اشاره …

خطر كرونا براي مبتلايان چاقي / كاهش اثربخشي واكسن در اين افراد https://rosemag.ir/2021/03/29/خطر-كرونا-براي-مبتلايان-چاقي-كاهش-اثرب/ مجله رز Mon, 29 Mar 2021 12:48:20 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/29/خطر-كرونا-براي-مبتلايان-چاقي-كاهش-اثرب/ با اشاره به چاقي و اضافه وزن ، نقش تشديد علائم بيماري عروق بيماري كرونا قلب و اثربخشي واكسن ، و صحبت از اضافه وزن وزارت بهداشت توصيه كرد كه از خوردن شيريني ، شكلات و آجيل در نوروز خودداري شود. به گزارش مجله رز ، دكتر. Simasadat ماه ها مي گذرد ، با اشاره …

جلال خدا در خطر چاقي / كاهش تنها اثر واكسن در تنها مرد

با اشاره به چاقي و اضافه وزن ، نقش تشديد علائم بيماري عروق بيماري كرونا قلب و اثربخشي واكسن ، و صحبت از اضافه وزن وزارت بهداشت توصيه كرد كه از خوردن شيريني ، شكلات و آجيل در نوروز خودداري شود.

به گزارش مجله رز ، دكتر. Simasadat ماه ها مي گذرد ، با اشاره به اينكه چاقي و اضافه وزن به طور مستقيم يا غيرمستقيم مي تواند در ايجاد و تشديد بيماري عروق بيماري كرونا قلب در افراد نقش داشته باشد ، گفت: اين مطالعه ، بيشتر مردان جوان و ميانسال و Covid 19 در بيمارستان بودند در بيمارستان هاي كشور و مراكز درماني اضافه وزن داشتند.

وي افزود: از طرف ديگر ، نتايج تحقيقات نشان مي دهد كه واكسن م thanثر و چربي كمتري نسبت به افراد با وزن طبيعي دارد. اضافه وزن و چاقي ، بنابراين آنها بايد از خوردن شيريني ، آجيل شكلاتي در تعطيلات نوروز و تغيير جدي غذا در هر روز بدن منظم ، اما از خودداري كنند. و هيچ تهويه اي ايجاد نمي كند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.