اسامي شهر‌هاي ممنوعه سفر نوروزي ۱۴۰۰ اعلام شد

به مرجع تحليلي اخبار شهري خوش آمديد

اسامي شهر‌هاي ممنوعه سفر نوروزي ۱۴۰۰ اعلام شد

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، طبق اخبار در ستاد ملي كرونا ، براساس اعلاميه وزارت بهداشت ، ليستي از شهرهاي قرمز و نارنجي ممنوع سفر نوروز 1400 اعلام شد. بر اساس آخرين به روز رساني از نرم افزار رنگ آميزي يك مقام وزارت شهرها بايد از شخص دولت كشورمان نجات يابد ، امروز در تاريخ 16 …

اسامي شهر‌هاي ممنوعه سفر نوروزي ۱۴۰۰ اعلام شد https://rosemag.ir/2021/03/16/اسامي-شهر‌هاي-ممنوعه-سفر-نوروزي-۱۴۰۰/ مجله رز Tue, 16 Mar 2021 11:28:24 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/16/اسامي-شهر‌هاي-ممنوعه-سفر-نوروزي-۱۴۰۰/ به گزارش شفاف ، طبق اخبار در ستاد ملي كرونا ، براساس اعلاميه وزارت بهداشت ، ليستي از شهرهاي قرمز و نارنجي ممنوع سفر نوروز 1400 اعلام شد. بر اساس آخرين به روز رساني از نرم افزار رنگ آميزي يك مقام وزارت شهرها بايد از شخص دولت كشورمان نجات يابد ، امروز در تاريخ 16 …

به گزارش شفاف ، طبق اخبار در ستاد ملي كرونا ، براساس اعلاميه وزارت بهداشت ، ليستي از شهرهاي قرمز و نارنجي ممنوع سفر نوروز 1400 اعلام شد.

بر اساس آخرين به روز رساني از نرم افزار رنگ آميزي يك مقام وزارت شهرها بايد از شخص دولت كشورمان نجات يابد ، امروز در تاريخ 16 مارس نوروز تا پايان ، و اين دولت از 9 شهر ، 31 شهر ، زيرا او قرمز بود ، تاجي از نارنجي.

در برخي از شهرها ، 3 و 4 گروه شغلي هيچ محدوديتي ندارند.

آنها مشمول يك ، دو ، سه ، چهار ، قرمز ، سرزمين هاي اشغالي بخشهايي از شهرها هستند.

متن كامل اطلاعيه ستاد مديريت شكوه ملي به شرح زير است:

از ملت با شكوه من ، ايران
و حتي اعياد متعددي روشن شده است ، و نور انجيل ، همه اينها ، بزرگترين شادي و تبريك را به او و ماه هاي شعبان سال و ماهيت نجات آمدن بهار ، لازم است كه همدلي كنيم ، و همدلي كنيم ، و مردم با هم برخاستند ، عزيز توجه ويژه اي به اين مردم (رسانه ها ، اصناف صداوسيما و غيره) صميمانه به يكديگر نشان دهيد و درست عمل كنيد ، بنابراين اين كه مدتي بايد اداره كارمندان و افسران مبتلا به تب 19 كويد شود ، نه تنها براي جلوگيري از اينكه ميدان شاهد آن روزهاي ما باشد ، ببينيد كه انسان تلخ و بدشانس را ترك نخواهيد كرد.
هر ساله ، ورود بهار نوروز و ماهيت حركت بر روي ايران براي ايجاد آداب و رسوم زيبا و همه فضايل ديني و اخلاقي.
امسال اما ، به دليل شيوع ويروس و خطرات جدي براي سلامتي هر شهروند ، يك چالش زيبا ، جدي و چالشي بزرگ است. همانطور كه مشاهده مي كنيد ، سال گذشته است ، براي مديريت بيماري عروق كرونا قلب استفاده مي شود ، اما از آنجا كه هزينه بر است ارزشمند است. نوروز در مقابل ماههاي روز آمدن پروردگار بود ، بندگان شما بايد به همه برنامه ها ، و مشاوره ها بيايند و بيماري به دليل غيرقابل پيش بيني بودن 19 Covid آنها را تحت الشعاع خود قرار دهد. به همين دليل احتمال انجام ماموريت هاي مختلف بالاتر از سطح زميني بيماري انجام مي شود.

… الحمدلله تلاش دلسوزانه و پشتيباني همه شما عزيزان ، طبق گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، وضعيت شهرستانها از نظر بيماري به نقطه خوبي رسيده است ، هرچند اينها بسيار شكننده هستند و احتمال اين بيماري وجود دارد ، به ويژه اصلاح شده ..

طبق دفتر قانوني مصوب ستاد ملي ، سفر “در” و “و” شهرهاي نارنجي و قرمز آن را ممنوع كرده اند. بر اين اساس ، شرايط موجود در كشور ديگري كه فارغ التحصيل شد شهرهاي 16 مارس را گرامي داشته است. بنابراين ، در اعلاميه حاضر ، ضمن اعلام ليست ذكر شده در بالا ، و ممكن است به طور جدي در نظر گرفته شود ، نكات مهم زير را اعلام مي كند ، و توسط همه

  • از آنجا كه وضعيت بيماري در شهرها بهتر است ، اما در حضور 29 استان اصلاح شده ، اين كشور بسيار شكننده است. جنبش جابجايي ، زمان هايي كه در هر يك از ترافيك آنها وجود ندارد و نمي تواند جمع شود خطري به خاطر كل كشور است. بنابراين ، از همه آنها خواسته مي شود تا به كمك ناخداي عزيزان ، در راه ، و نحوه تعويق آن تا زمان تداوم دادن به آن موكول شوند.
  • و دوباره تأكيد شد كه اخطار و سفر به شهرهاي نارنجي و قرمز در ليست زير ممنوع است.
  • از مردم عزيز كه به فكر مسافرت هستند ، تقاضا مي شود براي حفظ امتيازات وي و سلامتي خانواده هايشان و افرادي كه در آنها حضور داشتند ، توجه ويژه اي داشته باشند:
  • سفر با اتومبيل نيز امكان پذير است.
  • آنها نشان مي دهند كه اعتماد به نفس خود را در خانه دارند ، سپس به مشاوره در مورد و براي نجات خود و راه.
  • براي اداره جلسات خانواده شركت نكنيد.
  • نيازي به جلوگيري از ترافيك نيست.
  • دستورالعمل هاي ايمني و بهداشت سفر براي رعايت دقيق مفاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي اعلام شده است.
  • اگر بيماري روند را در شهرها تغيير دهد ، هيچ بربري وجود ندارد ، و دوباره دوباره به حالت اول برمي گردد.
  • عادتي وجود دارد كه از اين وضعيت پزشكي كاملاً آگاه بود (آزمايش مثبت) و سفر و زيارتي نيز نخواهد داشت.

توجه داشته باشيد:
اگر وضعيت برخي از شهرهاي زرد و آبي براي تعطيلات با نارنجي و قرمز تغيير كند ، كميته تحريم هاي اجتماعي گزارشي را به ستاد استان گزارش نكرد.

نام ميوه ممنوعه ، هنگامي كه از سفر او به شهرهاي نوروز در سال 1400 گفته شد

انتهاي پيام /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.