فروش نقاشي كرونايي «بنكسي» به نفع سرويس سلامت همگاني

۱۱ بازديد

باليني يك اثر هنري است كه به عنوان محبوب ابرقهرمان پرستار نشان داده مي شود و در حمايت از خدمات بهداشت عمومي به حراج گذاشته مي شود. به گزارش مجله رز و به نقل از گاردين ، ​​كريستي اعلام كرد كه حراج فروش يكي از نقاشي هاي معروف يك نقاشي ديواري ، “باليني” به جاي …

فروش نقاشي كرونايي «بنكسي» به نفع سرويس سلامت همگاني https://rosemag.ir/2021/03/09/فروش-نقاشي-كرونايي-بنكسي-به-نفع-سروي/ مجله رز Tue, 09 Mar 2021 10:33:13 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/03/09/فروش-نقاشي-كرونايي-بنكسي-به-نفع-سروي/ باليني يك اثر هنري است كه به عنوان محبوب ابرقهرمان پرستار نشان داده مي شود و در حمايت از خدمات بهداشت عمومي به حراج گذاشته مي شود. به گزارش مجله رز و به نقل از گاردين ، ​​كريستي اعلام كرد كه حراج فروش يكي از نقاشي هاي معروف يك نقاشي ديواري ، “باليني” به جاي …

باليني يك اثر هنري است كه به عنوان محبوب ابرقهرمان پرستار نشان داده مي شود و در حمايت از خدمات بهداشت عمومي به حراج گذاشته مي شود.

به گزارش مجله رز و به نقل از گاردين ، ​​كريستي اعلام كرد كه حراج فروش يكي از نقاشي هاي معروف يك نقاشي ديواري ، “باليني” به جاي پول از فروش به موسسات خيريه براي كمك به خدمات بهداشت عمومي است.

اين اثر هنري به زودي حراج كودكي شد كه كودكي با عروسكي لباس پرستار ابرقهرمان را بازي مي كند ، به گفته مصرف كننده گوشت گاو را به عنوان بتمن گذاشته و كنار مي گذارد.

اين نقاشي ، با يك اثر آشنا سال گذشته در بيمارستان ساوتهمپتون توسط موج اول ويروس Glory به حركت در آمد.

در تصوير نزديك به مقر اضطراري است كه بايد در اتاق مهمان ساختمان نصب شود ، و نمونه دوم نمونه اي از محل اصلي است ، پس از آن فروخته شد او تصميم به نصب مجدد در دوام .

ارزش برآورد شده 2.5 ميليون ، و اين يك ا است. 3.5 ميليون

عنوان گرانترين خانواده هاي باليني براي مراقبت زياد ، نقاشي ميمون هاي پارابوند را با اعضاي مجلس عوام در انگليس فروخت. آنچه در تصوير فروخته مي شود. 9.9 ميليون در سال 2019

باليني همچنان به ايجاد نقاشي ديواري در سطح شهر ادامه مي دهد. و اخيراً مسئوليت نقاشي روي بوم را در زندان انگلستان ايجاد كرد.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.