۴ بيماري غيرمعمول كه علم پزشكي را به چالش كشيده است

به مرجع تحليلي اخبار شهري خوش آمديد

۴ بيماري غيرمعمول كه علم پزشكي را به چالش كشيده است

۱۰ بازديد

به گفته شفاف و متخصصان اپيدميولوژي همچنين در حال بررسي علت ايجاد احساس اضطراب ميكروسفالي Chipotel در برزيل هستند ، اما در بعضي موارد ، سالها يا حتي دهه ها پس از افزايش ، پاسخ قابل قبولي نمي يابد. زيرا اين كسي است كه هيچ پاسخي براي او پيدا نشده است كه بخشي از آنها …

۴ بيماري غيرمعمول كه علم پزشكي را به چالش كشيده است https://rosemag.ir/2021/02/24/۴-بيماري-غيرمعمول-كه-علم-پزشكي-را-به-چال/ مجله رز Wed, 24 Feb 2021 09:07:56 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/02/24/۴-بيماري-غيرمعمول-كه-علم-پزشكي-را-به-چال/ به گفته شفاف و متخصصان اپيدميولوژي همچنين در حال بررسي علت ايجاد احساس اضطراب ميكروسفالي Chipotel در برزيل هستند ، اما در بعضي موارد ، سالها يا حتي دهه ها پس از افزايش ، پاسخ قابل قبولي نمي يابد. زيرا اين كسي است كه هيچ پاسخي براي او پيدا نشده است كه بخشي از آنها …

به گفته شفاف و متخصصان اپيدميولوژي همچنين در حال بررسي علت ايجاد احساس اضطراب ميكروسفالي Chipotel در برزيل هستند ، اما در بعضي موارد ، سالها يا حتي دهه ها پس از افزايش ، پاسخ قابل قبولي نمي يابد. زيرا اين كسي است كه هيچ پاسخي براي او پيدا نشده است كه بخشي از آنها خود را حفظ كرده است:

I. پودر بيماري

افرادي كه در غرب ايالات متحده زندگي مي كنند ، به ويژه در معرض عفونت قارچي موسوم به كوكسيديوئيدومايكوزيس ، يا تب دره هستند كه به مدت 100 سال بدون پاسخ مانده است.

اين بيماري ، كه ناشي از استنشاق ريوي اسپورهاي قارچ است ، پرونده هاي قضايي است و يك معما باقي مي ماند ، ظهور دنياي غرب در ايالات متحده ، جهش بزرگي در موارد از اوايل دهه 1990 است. در اوايل سال 2000 ، دو موج تب دره به دو زندان ايالت نفوذ كرد و ده ها زنداني را كشت. در سراسر كشور ، با بيش از 20.000 مورد در سال 2011 گزارش شده است كه كمي بعد كاهش يافت. هنوز درك شده است كه چرا اعضاي بدن قارچ قارچ باعث گسترش كوكسيديوئيدومايكوزيس به مغز مي شود و باعث تومورهاي مغزي مي شود.

2 كاهش فلج اطفال

با گذشت بيش از 30 سال از آخرين مورد شناخته شده فلج اطفال در ايالات متحده ، 20 كودك مبتلا به اين بيماري فلج كننده در كاليفرنيا در مورد علت و معلول و پليس در سال 2014 درگذشتند. پس از آنكه مركز كنترل و پيشگيري بيماري هاي ايالات متحده 120 مورد بيماري را آزمايش كرده است. اين علائم شامل ضعف عضلاني ، دشواري راه رفتن و ناهنجاري هاي مغز نخاع است كه جاي خود را در فلج اطفال دارد كه منكر وجود آن در بيماران فلج اطفال بود. علل اين بيماري هنوز بررسي خاصي نشده است.

3 روياي جديد

بين سالهاي 1917 و 1925 ، يك ميليون نفر در سراسر جهان دچار يك بيماري بي حالي به نام آنسفاليت شدند كه علت آن هنوز براي دانشمندان ناشناخته است. اين بيماري كه در خواب عميق هنگام غذا خوردن ، راه رفتن يا صحبت است ، ممكن است روزها ادامه داشته باشد. طبق آمار ، تقريباً نيمي از مبتلايان به اين بيماري درگذشتند و كساني كه از نظر پاركينسون علائم بيماري رواني بيشتري دارند ، مانند.

و در زمان كنستانتين فون اكونومو ، متخصص مغز و اعصاب از وين ، متوجه شد كه تورم مغز اين بيماران در دهه 1960 براي بازگشت به هيپوتالاموس ايجاد شده است.

4 شرايط جديد براي دختران نوجوان

چه كسي در يك سخنراني در سال 2011 ، تكان دادن سر ، برخي دختران نوجوان گنگ و خصومت ممكن است نشانه هاي بره اواخر نيويورك باشد. ماهها بدون مدرسه دخترانه مضايقه كرد ، علت درد و رنج در شرايط بسيار عجيب و غريب بود. برخي از شكايات مربوط به هيستري جمعي و استرس ، در حالي كه برخي ديگر فرزندان خود را سرزنش مي كنند. با اين حال ، در مورد علت اين حادثه اختلاف نظر وجود دارد اما هنوز هيچ پاسخ روشني وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.