آمريكا و همراهانش در طول تاريخ هيچ ملتي را خوشبخت نكردند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۱۵ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، آيت الله سيد صالح ابراهيم برهم؟ رئيسي براي ملاقات با رئيس جمهور روز 13 فوريه اين ديدار كه برنامه آن در بخشي از زيارت عراق است ، ديدار كرد. رئيس دادگاه در اين جلسه كه در چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد ، ضمن گراميداشت ياد شهدا …

آمريكا و همراهانش در طول تاريخ هيچ ملتي را خوشبخت نكردند – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://rosemag.ir/2021/02/11/آمريكا-و-همراهانش-در-طول-تاريخ-هيچ-ملتي/ مجله رز Thu, 11 Feb 2021 02:43:38 0000 مجله اجتماعي https://rosemag.ir/2021/02/11/آمريكا-و-همراهانش-در-طول-تاريخ-هيچ-ملتي/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، آيت الله سيد صالح ابراهيم برهم؟ رئيسي براي ملاقات با رئيس جمهور روز 13 فوريه اين ديدار كه برنامه آن در بخشي از زيارت عراق است ، ديدار كرد. رئيس دادگاه در اين جلسه كه در چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد ، ضمن گراميداشت ياد شهدا …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، آيت الله سيد صالح ابراهيم برهم؟ رئيسي براي ملاقات با رئيس جمهور روز 13 فوريه اين ديدار كه برنامه آن در بخشي از زيارت عراق است ، ديدار كرد.

رئيس دادگاه در اين جلسه كه در چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار شد ، ضمن گراميداشت ياد شهدا و ابومهدي حاج قاسم سليماني و طراح جديد كدام يك از اينها ، و در تقويت دفاع از روابط بين مزاياي دو شهيد ، خون من از بسياري از تأثيرات دو كشور است.

دو پيوند ملار ايران و عراق ديگر نيش اعتقادات ، اعتقادات و تمدن دو كشور من را متوقف كردند

آيت الله رئيسي دو پيوند گفت ملار ايران و عراق ، مزارع و چيزهاي شجاعانه ايمان ، اعتقادات شخصي و تمدن دو كشور ، و از دشمن نخواهد بود ، عليرغم اراده ، دلايل ملار عراق و ايران و دولت ها در حال رشد هستند.

از سر تا دادگاه اظهار داشت كه دشمن تلاش كرده است تا اختلاف بين ايران و عراق را افكنده باشد ، اما همكاري بين دو كشور مانع اين تلاش ها است.

در حالي كه اين خدمات و بدون تمجيد از جلال طالباني رئيس جمهور فقيد عراق تلاش مي كرد ، روابط ايران براي گسترش اين ديدگاه ها ، و آيت الله رئيسي برجسته ايران ، و ايران و عراق ، از دلايل زمينه هاي سياسي ، اقتصادي و فرهنگي ترس دارد. و در افزايش هميشه وجود داشته است.

براي همكاري ورزش؛ عناصر تروريستي داعش به اشتراك گذاشتن تجربه ، درست و كار با آنها ، از مقايسه بين اين دو ، ملار بود

از سر تا محاكمه و تحسين همكاري بين دو كشور ورزش؛ و داعش سپس به همكاري اشاره كرد ورزش؛ عناصر تروريستي داعش به اشتراك گذاشتن تجربه ، درست و كار با آنها ، از مقايسه بين اين دو ، ملار خواص

آيت الله رئيسي در بالا اشاره كرد ، ايالات متحده اعلام كرد كه مي خواهد داعش ورزش؛ و اين ائتلافي شكل گرفت ، اما همانطور كه ديديم تقويت شد ، داعش قدرت اطلاعاتي از نظر سلاح و ساير موارد.

آيت الله قيام كننده ، با اشاره به درگيري ها در منطقه فرماندهان مقاومت ورزش؛ و داعش آرزو مي كنم اكنون اخلال ايجاد كنيم سلام كه عراق ، سوريه و ايران به منطقه و كشورهايي كه با هم همكاري مي كنند باقي مانده است؟ داعش ايالات بيش از بقيه آواره ها ضرر مي كنند ايسيل ها بگذاريد در استان.

و شركاي آن در يونايتد طول تاريخ و او انسان را با هيچ ملتي خوشحال نكرد:

و شركاي آن در ايالات متحده ادعا كردند كه آيت الله رئيسي طول تاريخ و هيچ كس نمي تواند گره از كار مردم هر ملت كه هيچ كس خوشحال است.

از سر تا دادگاه ادامه داد: “رهبر اصلي انقلاب اسلامي اغلب گفته است كه ما به عراق قدرتمند ، مستقل ، مقاوم ، سعادتمند و آزاد و حق عدالت اجتماعي فكر مي كنيم.” مردم؛ او نمي تواند روي دو پاي خود بايستد و در عراق ما هميشه مورد حمايت قرار خواهيم گرفت.

طرف ديگر به اهميت آيت الله رئيسي اشاره كرد در باره عراق و ايران و تعاملات بين دولت استدلال فرماندهان را تقويت كرد ، اشاره به ديدار وي با “فائق زيدان” و رئيس مجموع مسائل قضايي و حقوقي و قضايي عراق مطرح شده در ملاقات همانطور كه در بالا ذكر شد ، به دليل علاقه ايران به سفر به خانه عليات مقدس كه از مدت ها قبل وجود داشته است ، افزايش مي يابد.

به منظور تسهيل بيگانگان پس از

از رئيس به قاضي افزود ، “ما تأكيد مي كنيم كه روح زيارت بايد از زائران خارج شود كه اين كار براي روز آسان خواهد بود.” تعداد ، ما شاهد بازگشت مردم از آن به نجات هستيم كه در همه كارها انجام نمي شود.

آيت الله قيام كننده جديداما موضوع سفر لغو ويزا به عراق يكي از اقدامات اين است كه اين روند نقش بسزايي در تسهيل سفرهاي زيارتي آنها خواهد داشت.

آيت الله رئيسي افزود: “قبل از عراق در جاده ، اصلي ترين آن بين رهبر و بخشش اسيران عراقي اوراق قرضه ايران از او خواست كه موافقت كند. ليستي تهيه شده و علت زندانيان است بخشش واقع شده.

بر اين اساس ، دادگاه جديد و همانطور كه انتظار ميرفت زندانيان ايراني و عراقي اوراق قرضه در اين كشور كه ليست آن به دولت در اين كشور ارائه مي شود بخشش تنظيم.

با اشاره به مسائل حقوقي ناشي از آن و خانواده و ازدواج ، ايران و عراق ؛ اين اغلب گفته مي شود كه همسر پس از سقوط صدام ، هنگامي كه اطلاعات از مشكلات به وجود آمد ، گرم كردن و در راه بازگشت از آزادي ايران و خانواده هاي آنها است.

آيت الله رئيسي ادامه داد: يك كارگروه براي حل مشكلات ، مسائل تشكيل شد و اميدواريم كه توسط مقامات عراقي حل نشود. به سرعت تشكيل.

منطقه اي يا دادستاني آن بايد احساس امنيت كنيد

ايران ، عراق و بازارهاي تجاري بين دادگستري تأسيس براي رسيدگي به طور خاص با استرداد مجرمان و تسهيل پرونده هاي تجاري و سرمايه گذاري كه توسط آيت الله رئيسي ديگري در نتيجه سخنراني آلوده شده است.

آيت الله رئيس افزود ، هر يك از دو جنايتكار روي زمين آن بايد و احساس امنيت ، كه مي تواند تأثير مثبتي در همكاري بين دو منطقه و قاضي ، از جمله مجمع ، براي جلوگيري از ايجاد جرم داشته باشد.

در پايان سخنان خود ، رئيس قوه قضائيه ، آچيماس ، گفت كه مقامات عراق و ضرورت تسريع در پيگرد قانوني قتل شهيد ابو سليمان مهدي. و طراح جديد وي گفت: اين دو قهرمان و شهيد در مبارزه با تروريسم هستند ، ايالات متحده شهادت خود را عليه حقوق عراق مستقل به پايان رساند.

ايران و عراق دلايل تاريخي اين امر است

وي با اشاره به ريشه هاي تاريخي و روابط خانوادگي به جلسه برهم صالح رئيس جمهور عراق پاسخ داد دار ايران و عراق ، گفت فرهنگ و ميراث عمومي ملل متحد ، يعني ايران و عراق.

وي افزود: ايران ، عراق ، مباحثي مبتني بر اصول تاريخ ، فرهنگ و برادري.

برهم صالح گفت كه سفر آيت الله رئيسي به عراق براي عراق و منطقه كه پيام مهمي دارد ديگر وي گفت: “دولت هاي ايران و عراق در همكاري نزديك همكاري مي كنند و ما در سالهاي اخير پيشرفت خوبي داشته ايم.”

وي به همكاري ايران و آزادي زندانيان اشاره كرد اوراق قرضه در عراق ، گفت اين ليست براي توجه سفارت ايران و مرداني كه قرار بود به ايران منتقل شوند تهيه شده است.

رئيس جمهور عراق با اشاره به استرداد عجله ، از همكاري جنايتكاران عراقي و ايراني در اين زمينه استقبال كرد و گفت: مشكلات جدي در مبارزه با فساد با همكاري حل مي شود.

اي شاهزاده سازگار هماهنگ بين دو كشور بايد تقويت شود ، به طوري كه هيچ كس نتواند آنها را از ترس آزار دهد

ايران و عراق با اشاره به ويژگي هاي مشترك ، روابط اساسي و هماهنگ بين دو كشور به قدري قوي است كه نمي توان مرتد را حل و فصل كرد.

برهم صالح ، همچنين بر لزوم تقويت حاكميت عراق تأكيد كرد جديد وي گفت كه عراق ضعيف محل اختلاف و هرج و مرج است.

وي اظهار داشت كه جنگ سابق بر روي زمين است نابينا تحميل شده ، اما در مرحله رد او ، او گفت كه عراق نمي تواند مستقل و حاكميت حق همكاري و پشتيباني از ايران را داشته باشد.

رئيس جمهور عراق بر لزوم تقويت اين تخمين تأكيد كرد كشور ايران جديد وي گفت ، “قوه قضاييه توجه ايران به مباحث حقوقي دو كشور است تا در شرايط خوبي پيش برود”.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.