داشتن يك وبسايت اينترنتي چه مزايايي دارد؟

به مرجع تحليلي اخبار شهري خوش آمديد

داشتن يك وبسايت اينترنتي چه مزايايي دارد؟

۱۴ بازديد

   داشتن سايت داراي مزاياي خيلي متنوعي هست و شما مي توانيد هميشه يك كانال بازاريابي براي خودتان داشته باشيد، فارغ از بحث فيلترينگ، فارغ از بسته شدن فلان شبكه اجتماعي و ….  در اين مطلب راجع به اين مزاياي صحبت مي كنيم. طراحي سايت و داشتن يك وب سايت فروشگاهي، فاصله ها را از …

داشتن يك وبسايت اينترنتي چه مزايايي دارد؟ https://rosemag.ir/2021/02/11/داشتن-يك-وبسايت-اينترنتي-چه-مزايايي-دا/ مجله رز Wed, 10 Feb 2021 20:54:49 0000 مجله عمومي https://rosemag.ir/?p=4249    داشتن سايت داراي مزاياي خيلي متنوعي هست و شما مي توانيد هميشه يك كانال بازاريابي براي خودتان داشته باشيد، فارغ از بحث فيلترينگ، فارغ از بسته شدن فلان شبكه اجتماعي و ….  در اين مطلب راجع به اين مزاياي صحبت مي كنيم. طراحي سايت و داشتن يك وب سايت فروشگاهي، فاصله ها را از …

 

 داشتن سايت داراي مزاياي خيلي متنوعي هست و شما مي توانيد هميشه يك كانال بازاريابي براي خودتان داشته باشيد، فارغ از بحث فيلترينگ، فارغ از بسته شدن فلان شبكه اجتماعي و …. 

در اين مطلب راجع به اين مزاياي صحبت مي كنيم.

طراحي سايت و داشتن يك وب سايت فروشگاهي، فاصله ها را از بين مي برد.

منظور از اين حرف آن است كه نيازي به سر زدن از مغازه هاي مختلف براي پيدا كردن كالاي مورد نظر نيست. مي توانيد با وب گردي در حالي كه در خانه و در مكان امني هستيد از طريق تلفن همراه خود يا سيستم كامپيوتري، كالاي مورد نظر خود را در سايت هاي اينترنتي پيدا كنيد، و بدونه بيرون رفتن از منزل خريد خود را انجام دهيد.

صرفه جويي در هزينه هاي اجاره كردن مكان فيزيكي

 

هزينه ي هنگفتي كه ماهيانه قرار است بابت اجاره بها مكان بپردازيد را كنترل كنيد. مي توانيد در اين هزينه ها صرفه جويي كنيد و  در كل سبك كار خود را آنلاين كنيد. و به جاي پرداخت كرايه مغازه به صورت ماهيانه، سالانه فقط هزينه خدمات ميزباني هاست و دامنه سايت خود را با هزينه‌ي كمتري پرداخت كنيد.

 

در سفر و موقع خواب نيز كسب درآمد كنيد

بسياري از صاحبان مشاغل اينترنتي و كسب و كارهاي ديجيتالي طعم شيرين درآمدزايي از طريق سايت را تجربه كرده اند و خاطره ي واريز اولين دريافتي از سايت خود را از ياد نمي برند. مديران سايت بر اين باور معتقدند كه داشتن وب سايت اينترنتي مكان و زمان نمي شناسد و شما از اين طريق در هر لحظه حتي در خواب و تعطيلات مي توانيد درآمد قابل توجهي داشته باشيد.

 

اين 3 مورد از بهترين مزاياي داشتن يك وب سايت اينترنتي جامع مي‌باشد. با فعاليت در حرفه‌ي رو به رشد ديجيتال ماركتينگ مي‌توانيد وب سايت خود را به ديگران معرفي كنيد و خيل عظيمي از كاربران را به سمت سايت خود هدايت كنيد.

اگر يك وب سايت سئو شده داشته باشيد، مي توانيد در نتايج جستجوي گوگل، قدرتمند ظاهر شويد. سئو حرفه اي باعث افزايش فروش شما مي گردد، سئو يا بهينه سازي سايت يكي از مهمترين عواملي است كه بعد از طراحي يا به هنگام طراحي سايت بايد رعايت شود چرا كه  طراحي سايت بدون سئو و ديده شدن در گوگل معنايي ندارد.

علاوه بر مزاياي فوق مي توانيد آموزش آنلاين تهيه كنيد و آموزش هاي توليد شده را در يك يا چندين پكيج آموزشي براي ارائه در سايت خود قرار دهيد. همچنين مي توانيد به صورت خصوصي يا نيمه خصوصي در بستر اينترنت با استفاده از ابزارهايي كه وجود دارد به تدريس اينترنتي بپردازيد و از اين بستر به راحتي درامد كسب كنيد.

علاوه براين مي توانيد با تحقيق جامع در مورد روش هاي كسب درامد اينترنتي،يك  سايت آموزشي براي توليد پكيج هاي كسب درامد چه در ايام كرونايي و چه در شرايط ديگر طراحي كنيد. با توجه به اينكه روش ها و ايده هاي متنوعي براي طراحي سايت وجود دارد به سادگي مي توانيد از اين طريق درامد داشته باشيد.

در ايام شيوع ويروس كرونا افراد زيادي هستند كه به دنبال آموزش هاي آنلاين و وركشاپ هاي درآمد زايي مختلف هستند. شما مي‌توانيد از اين فرصت به نحوه احسن استفاده كنيد و با راه اندازي سايت آموزشي نه فقط در حوزه طراحي سايت، بلكه هر آموزش ديگري كه در اين دوره بتوان با آن درآمدزايي داشت، به جرگه ي كسب و كارهاي ديجيتالي بپيونديد.

شركت معتبر طراحي سايت در اصفهان (بهيار)

طراحي سايت اصفهان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.