در انتظار يك صعود و يك جشن 80 ميليوني

به مرجع تحليلي اخبار شهري خوش آمديد

در انتظار يك صعود و يك جشن 80 ميليوني

۱۶ بازديد

به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ تيم ملي فوتبال ايران در برابر ، و روزهاي شلوغ پس از شروع بازي هنگ كنگ در مقدماتي جام جهاني 1400 و كامبوج در چارچوب. تيم ملي فوتبال ايران در يك مسابقه بازي نكرده است چهره رسمي مربي تيم ملي اسكوچيچ هنوز مشخص نيست كه كروات چه كسي است. بدشانسي …

در انتظار يك صعود و يك جشن 80 ميليوني https://rosemag.ir/2021/01/25/در-انتظار-يك-صعود-و-يك-جشن-80-ميليوني/ مجله رز Mon, 25 Jan 2021 03:53:28 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/01/25/در-انتظار-يك-صعود-و-يك-جشن-80-ميليوني/ به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ تيم ملي فوتبال ايران در برابر ، و روزهاي شلوغ پس از شروع بازي هنگ كنگ در مقدماتي جام جهاني 1400 و كامبوج در چارچوب. تيم ملي فوتبال ايران در يك مسابقه بازي نكرده است چهره رسمي مربي تيم ملي اسكوچيچ هنوز مشخص نيست كه كروات چه كسي است. بدشانسي …

به گزارش خبرگزاري مجله رز؛ تيم ملي فوتبال ايران در برابر ، و روزهاي شلوغ پس از شروع بازي هنگ كنگ در مقدماتي جام جهاني 1400 و كامبوج در چارچوب.

تيم ملي فوتبال ايران در يك مسابقه بازي نكرده است چهره رسمي مربي تيم ملي اسكوچيچ هنوز مشخص نيست كه كروات چه كسي است. بدشانسي تيم ايالتي Skocic يعني قهرمان تاج كالسكه اي است كه از ابتدا متوقف شده است.

درب تيم ملي اسكوچيچ قابل قبول است

به طور خلاصه ، بوسني و دو تيم Skocic به بازيهاي قبل از ازبكستان اعزام شده اند و آنها را به دو چيز برده اند. ازبكستان در ماه اكتبر و آزمون WORM دو گل براي تيم ملي شكست داد و در ماه نوامبر با گل هاي بوسني و رضايي 2-0 قائدي 2-0 شكست خورد.

با توجه به اينكه تيم ملي هنوز اين بازي را انجام نداده است ، بسيار مهم است و دراگان از بازيكناني در ليست دعوت كرده است كه اين مربي را اداره كند. قبل از اين اتفاق ، برخي از كارشناسان مهدي شيري دليل اصلي عدم حضور سرمربي تيم ملي را مي دانند. اسكوچيچ اظهارنظر كرد كه هيچ تمايلي در پاسخ به چنين انتقادي نخواهد داشت ، برخي از اظهارنظرها در مورد اين طرح كه كمتر مورد توجه بازيكنان قرار گرفته است.

در حقيقت ، برخي از بازيكنان تيم ملي كه به فصول گذشته ، ماه و ويلموت دعوت نشده بودند ، مورد توجه Skocic Reg قرار گرفتند. نبايد از بازي هاي قبلي استفاده كنيد ، زمان اصلاح آن است. البته ، در اين فاصله زماني ، معتقدم كه وجود دارد ، با توجه به شرايط تيم ملي در مقدماتي جام جهاني ، آزمايش و يك مورد خطا ، به موقع نيست.

كابوس دو باخت

چهار بازي آخر در مرحله مقدماتي جام جهاني 2022 در تيم ملي فوتبال ايران براي اولين بار در هنگ كنگ شكست خورده است و با 2 گل شكست مي خورد و كامبوج را در قالب زنان در مسابقه آزادي با نتيجه 0 بر 14 شكست مي دهد. با اين نتيجه ، ستايش ويلموت آغاز شد و بسياري نفس عميق كشيدند و خداحافظي كردند با بازي هاي كم امتياز عصر K ، غافل از اينكه روح مارك را در آينده نزديك مي گيرد!

ديدارهاي دوم و سوم ايران به صورت يك كابوس به پايان رسيد. يك گل باخت يك بر صفر مقابل بحرين با محمد و ال بازي كه به زودي با نتيجه 2 بر يك مغلوب عراق شد در ثانيه هاي پاياني معادلات گروه ، ترك هاي پاييزي در ماه هاي اكتبر و نوامبر دو باخت در فاصله يك ماه تيم ملي به همراه داشت اردو زدن

سومين جهان پياپي قطر يا پشيماني؟

در پايان چهار بازي در تيم ملي 2 برد و 2 باخت به عنوان 6 امتياز ثبت مي شود. علاوه بر اين ، ايران تصور مي كند كه شادي آور كمتر از يك رقباي خود است و البته ، براي ارتقا the اعتماد به نفس تيم ، گروهي از مهمترين موارد اين است كه ايران نمي تواند در مرحله دوم حذف شود . با اين حال ، ايران ، عراق و بحرين در دو بازي در ماه ژوئن قرار دارند ، اما اسكوچيچ شش امتياز كسب مي كند ، شما بايد براي اولين بار در هنگ كنگ و كامبوج ، به عنوان رئيس در ماه آوريل ، با دو تيم قدرتمند به گروه اول برويد.

با توجه به اينكه سه بازي ايران در هنگ كنگ ، عراق و بحرين در تهران برگزار مي شود ، از همان ابتدا اميد زيادي براي استفاده از امتياز ميزباني بود ، اما تاج داده شد ، وضعيت هنوز مشخص نيست كه تماشاگران اجازه ورود به تعداد ورزشگاه خيلي كوچك است. نمي كنند يا نمي كنند. در عين حال ، به دليل وجود يك حلقه بزرگ ، پيشگويي مي شود و خودش نيز به اين سوال مقيد خواهد بود كه مسابقات مقدماتي جام جهاني تحت تأثير متمركز قرار گيرد.

اسكوچيچ كالسكه اي سخت كوش ؛

دراگان اسكوچيچ از همان ابتدا به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شد. انتقادات زيادي در مورد حضور مربي تيم ملي كرواسي روي نيمكت وجود دارد ، اما به خاطر آنچه او به دنبال دراگان است موفق مي شود. البته ، مانند بسياري از دانش فني كه Skocic Queiroz را ندارد ، دليل مستقيم زيادي براي زمان زيادي نيست ، زيرا ماركوس نشان داده است كه سرمربي است. ، مرخصي خود را گرفت و تقريباً 5 ماه بعد ، همراه با خانواده اش كه او را در اعياد سال نو گذرانده بود ، پيدا شد. پس از بازگشت يك يا دو روز بازي هاي ليگ هفته وحيد هاشميان و به نظر مي رسد.

همچنين گفت: “لو ، او كه از لژيونها استفاده مي كند ، مانند مشاوره ها ، اما در محدوده طولاني با مسافرت محدود ، در عملكرد قادر به تنظيم آن با استفاده از ميكروسكوپ نيست ، بنابراين در نهايت ، بهترين را انتخاب مي كند تيم تيم ملي است. در واقع ، بسياري از نيروهاي كار درست نيستند ، مربيان من كه خودشان را ترك مي كنند ، علاوه بر اين هيچ حضور ديگري وجود ندارد ، كه باعث مي شود تعداد زيادي بازي انجام شود و بازيكنان نيز در زمينه هواداران فوتبال رابطه نزديك تري با اين ماشين دارند.

در آخرين حركت مربي تيم ملي قصد دارد با بازيكنان از طريق كنفرانس وب براي بهبود عملكرد تيم ملي ارتباط برقرار كند و در حداكثر آماده سازي آنها براي مقدماتي جام جهاني ، عملكرد بازيكنان را در بازي هاي آينده تقويت كند. اين يك ميله در دست او است كه فيلم هاي مربوط به نكات فني بازيگران و طرفين را تجزيه و تحليل مي كند ، و در باشگاه ها قرار مي دهد و در مورد مشكلات خود صحبت مي كند.

آغاز سال 1400 در ارتش

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده توسط فدراسيون فوتبال دراگان اسكوچيچ و تيم ملي از 18 مارس 1999 تا 1 آوريل 2014 به مدت دو هفته در اردو خواهد بود. با توجه به شرايط ليگ برتر و جام حذفي و استراتژي ليگ قهرمانان آسيا براي تيم ملي بسيار سخت خواهد شد.

در هر صورت ، تيم ملي در تاريخ 25 آوريل در تهران و در مقابل كامبوج با هنگ كنگ بازي خواهد كرد. مطمئناً ، دو بازي اول براي تيم ملي خيلي سخت نخواهد بود ، اما آزمايش اصلي اسكوچيچ در ماه ژوئن بود ، زماني كه تيم هاي بزرگ با فاصله 8 روز از هم بازي مي كنند. تيم ملي در تاريخ 25 ژوئن در 7 ژوئن در عراق و بحرين بازي مي كند و با توجه به نياز به تعيين طبيعت پيروز مي شود. البته ، همان بازي ممكن است عراق و پاك كردن كسب و كار ملي است.

مرتضي پورعلي گانجا ، مهاجم تيم ملي گفت: “ما هويج واقعي جهان را براي مردم مي دانيم.” ” آزمون براي رسيدن به تيم ملي در جهان به بهترين شكل دنبال خواهد كرد.

اسكوچيچ سرمربي تيم ملي اما اهداف بزرگتري را در سر دارد. كسي كه مي داند او پايان است ، به خاطر يك بالاتر ، با استفاده از آن درجه تيم را به حداقل مي رساند. وي گفت: “شما هرگز به دنبال كسب و كار كوچكي نخواهيد بود تا تصور كنيد.” همه تيم ملي انتظار دارند كه ايران به جام جهاني برسد ، اما من اميدوارم بيش از آنچه كه من در مورد مشكل خود دارم. “من فوتبال را خيلي هويج مي دانم تا ايران ، و اين همان چيزي است كه من احساس مسئوليت مي كنم. “

بايد ديد آيا آنها به دليل فاجعه سقوط 98 ، آنها را به دانش آموزان Skucic تبديل مي كنند و در ماه ژوئن راضي هستند.

برنامه و نتايج تيم ملي در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2022 قطر ؛

هنگ كنگ ناشناخته – 2 ، ايران

14. تايلند ايراني وجود ندارد

يك بحرين – ايران ناشناخته

2. يك ايران ، عراق

در تاريخ 25 آوريل ؛ ايران – 8 هنگ كنگ در ظهر؛ ورزشگاه آزادي

سه شنبه ، 10 آوريل؛ تايلند – ساعت 15:30 در ايران: پنوم پن

پنجشنبه 17 ژوئن؛ ايران – بحرين

سه شنبه 25 ژوئن؛ ايران-عراق

جدول رده بندي

1. عراق: 5 بازي ، 3 پيروزي ، 2 تساوي و 11 امتياز

2. بحرين: 5 بازي ، 2 برد ، 9 و 3 تساوي امتياز

ايران 3: 4 بازي ، 2 برد ، 2 باخت و 6 امتياز

هنگ كنگ 4: 5 بازي ، يك برد ، 2 باخت ، 2 تساوي و 5 امتياز

5. كامبوج 5 بازي ، يك تساوي ، 4 باخت و يك امتياز

محبوب ترين اخبار را اينجا بخوانيد

آخرين اخبار درباره اوضاع و مهرداد ميناوند علي انصاريان

در نامه اي به يك سند بزرگ ، و روح الله داداشي را برش دهيد

253 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.