احتمال وجود نوع سومي از ويروس جهش‌يافته كرونا در آلمان

۱۷ بازديد

به گزارش شفاف ، مقامات بهداشتي آلمان مي گويند برلين سياسي به نتايج جستجوي ارسال شده است احتمالاً در پايان ژانويه اعلام خواهد شد. پس از مشاهده تغييرات در انواع ويروس كرونا ، انگليس و آفريقاي جنوبي ، احتمالاً جهش سوم ويروس كرونا در آلمان از قبل مشخص شده است. هيچ ويروسي در محورهاي نگران …

احتمال وجود نوع سومي از ويروس جهش‌يافته كرونا در آلمان https://rosemag.ir/2021/01/21/احتمال-وجود-نوع-سومي-از-ويروس-جهش‌ياف/ مجله رز Thu, 21 Jan 2021 04:23:17 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/21/احتمال-وجود-نوع-سومي-از-ويروس-جهش‌ياف/ به گزارش شفاف ، مقامات بهداشتي آلمان مي گويند برلين سياسي به نتايج جستجوي ارسال شده است احتمالاً در پايان ژانويه اعلام خواهد شد. پس از مشاهده تغييرات در انواع ويروس كرونا ، انگليس و آفريقاي جنوبي ، احتمالاً جهش سوم ويروس كرونا در آلمان از قبل مشخص شده است. هيچ ويروسي در محورهاي نگران …

به گزارش شفاف ، مقامات بهداشتي آلمان مي گويند برلين سياسي به نتايج جستجوي ارسال شده است احتمالاً در پايان ژانويه اعلام خواهد شد.

پس از مشاهده تغييرات در انواع ويروس كرونا ، انگليس و آفريقاي جنوبي ، احتمالاً جهش سوم ويروس كرونا در آلمان از قبل مشخص شده است.

هيچ ويروسي در محورهاي نگران كننده باواريا و گارميش يافت نشد و شريعت براي تحقيق به مركز برلين ارسال شده است.

Stockclausner Clement ، كلينيك معاون مدير ، خلاصه اي از عوامل بيماري زاي مختلف از يك گونه براي تغيير در انگليس و آفريقاي جنوبي.

وي گفت: “براي دستيابي به تعيين اساسي در مورد آنچه براي تغييرات ژنتيكي مورد نياز است ، در يك ساختار ايجاد شده است.”

استكهلزنر گفت: “گرفتن توالي ژنتيكي ويروس حدود 10 روز طول مي كشد.”

اين محقق اميدوار است كه در پايان ژانويه ، نتايج نهايي تحقيق در شريعت برلين يك مسابقه باشد.

و خطر جهش وجود ندارد

جهش يك تغيير براي ssp است.

اين تغييرات مي توانند در سلولهاي ميزبان تكثير شوند. اين فرايند هميشه بخشي از تكامل طبيعي ويروس است.

محققان همچنين گفتند كه در ابتداي همه گيري انتظار مي رود جهش يافته و تغييراتي ايجاد كنند.

هزاران جهش يافت شده است كه بسياري از آنها در ويروس SP رخ مي دهد.

به گفته دويچه وله ، بيشتر اين جهش ها بي ضرر هستند ، اما برخي از آن قسمت ها عامل بيماري را افزايش مي دهند ، به عنوان مثال ، حدت انسان را افزايش مي دهند. اين اجازه مي دهد تسليم جهش يافته سريعتر و ضعيف تر از نوع تايپ شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.