علائم و چگونگي تشخيص كروناي جهش يافته / لزوم قرنطينه ۱۴ روزه مسافران خارجي

۳ بازديد

يكي از اعضاي كميته ملي واحد علمي كنترل گفت: “تفاوت عمده اي بين تاج و شش كهكشان از ويروس وجود ندارد ، همانطور كه تاكنون با آن روبرو شده ايم.” البته بدون شناسايي آزمايش ژنتيكي تاج قابل تغيير نيست. در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر مسعود ، مردان وي با اشاره به تاييد …

علائم و چگونگي تشخيص كروناي جهش يافته / لزوم قرنطينه ۱۴ روزه مسافران خارجي https://rosemag.ir/2021/01/08/علائم-و-چگونگي-تشخيص-كروناي-جهش-يافته/ مجله رز Fri, 08 Jan 2021 03:07:22 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/01/08/علائم-و-چگونگي-تشخيص-كروناي-جهش-يافته/ يكي از اعضاي كميته ملي واحد علمي كنترل گفت: “تفاوت عمده اي بين تاج و شش كهكشان از ويروس وجود ندارد ، همانطور كه تاكنون با آن روبرو شده ايم.” البته بدون شناسايي آزمايش ژنتيكي تاج قابل تغيير نيست. در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر مسعود ، مردان وي با اشاره به تاييد …

يكي از اعضاي كميته ملي واحد علمي كنترل گفت: “تفاوت عمده اي بين تاج و شش كهكشان از ويروس وجود ندارد ، همانطور كه تاكنون با آن روبرو شده ايم.” البته بدون شناسايي آزمايش ژنتيكي تاج قابل تغيير نيست.

در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر مسعود ، مردان وي با اشاره به تاييد تاج و موارد مشابه جهش يافته در كشور ، اظهار داشت: در وهله اول مشاهده مي شود كه بيماران با اختلاف عمده بين قبلي و در بيماران مبتلا به بيماري ، تاج جهش يافته كرونا دارند. در همان زمان ، آن را تغيير نمي دهد تاج مي تواند آزمايش ژنتيكي را شناسايي كند.

افزايش انتقال كرونا در جهش يافته

وي افزود: سرعت و قدرت انتقال بيماري در تاج كمي عميق تر و سريعتر تغيير مي كند و ساير افراد مبتلا به شريان كرونا ويروس را منتقل مي كنند. از طرف ديگر ، مي توان علائم باليني بيمار را تا حدودي شديدتر در بيماري عروق كرونا تغيير داد.

مردان گفت كه افرادي كه از ايران ، كشورهاي اروپايي ، به ويژه انگليس مي آيند ، ما بايد به دنبال افرادي با تاج جهش يافته باشيم و اگر بيماري روي زمين براي مسافران ديده شود و اين ايران از انگلستان باشد. .

مسافراني كه در 14 آموزش خودآموز وارد كشور مي شوند

وي تأكيد كرد: “اگر افرادي از مسافران خارج از كشور هستند كه با قرنيه صميمي باشند ، منجر به 14 روز مي شود و ورود بوسه به مرد وجود ندارد و او را در تماس قرار مي دهد مهم است. براي شخصي كه از اتاق قرنطينه در 14 است روز ، اگر علائم بيماري داشته باشند ، آزمايش و PCR كمترين تأثير را دارند.

تقويت ، آلوده به ويروس با جهش به طوري كه تشخيص نيست

مردان گفت هويج وزارت بهداشت ، تاريخ و زمان مسافريني را كه از همه مسافران كشورهاي متأثر از محاصره ايران جهش يافته وارد مي شود ، افزود: “بنابراين ، اگر ما با هم نباشيم و تشخيص را تقويت كنيم و به يك فرم جهش يابيم”.

پروتكل ها را دنبال كنيد

و تأكيد كرد كه عفونت ويروس كرونا و ممكن است شما تغيير نكند و نمي توانيد تغيير دهيد ، ما بايد نجات يكي را دنبال كنيم ، از پروتكل ها ، از جمله پروتكل هاي اجتماعي ، به عنوان شستن دست برداشته شده و براي او آورده شده است ، لازم است از سفر استفاده كنيد ، با استفاده از ماسك با بستن دوره هاي انتظار و از خانه به خانه ديگر.

علائم جهش يافته

مردان گفت: “علائم يك شريان كرونا ، شريان كرونا اصلاح شده از كساني كه تا به امروز شناخته شده اند مشابه هستند ، اما كمي سخت هم هستند.” با اين حال ، در هفته هاي اخير تشخيص را قبول مي كنم. دقيق ترين تشخيص ، كه به تغيير تاريخ كشوهاي كشو در تاج مربوط كمك مي كند.

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.